Már a Facebookkal is lehet pénzt keresni, és ehhez elég néhány rövid videót feltölteni
Jó hírt kaptak a tartalomgyártók, immáron a történetekkel is lehet bevételt szerezni, és ebben nincsenek is minimum elvárások.
Jó hírt kaptak a tartalomgyártók, immáron a történetekkel is lehet bevételt szerezni, és ebben nincsenek is minimum elvárások.
A Favorites nevű új funkció egyelőre mégsem élesedik a Facebookon, a közösségi oldal figyelmét ugyanis más köti le.
Mostantól a Facebook Stories részében is megünnepelhetik a felhasználók ismerősük születésnapját, amihez látványos grafikákat is ad az oldal.
Szinte biztosan pozitív fogadtatása lesz annak az új funkciónak, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók zenei aláfestéssel színesíthessék a közösségi oldalra feltöltött fényképeiket, és egyszerűen megtehessék ezt a videóknál is.
Ami bevezetésekor még nagyon nem tűnt kedvelt újításnak, most egyértelmű siker: a korábbi 150 milliót is túlszárnyalva ma már naponta 300 millió embert érdekel a Snapchattől gátlástalanul lenyúlt Facebook Stories. Mark Zuckerberg megint megcsinálta.
Annyira népszerű a felhasználók körében a Facebook Stories nevű funkciója, hogy Zuckerbergék úgy döntöttek, ott is bekapcsolják a reklámokat, hogy újabb eszközt fordítsanak bevételgyarapításra.
Tesztelnek egy olyan funkciót a számítógépes Facebookon, ami a megbukott Stories felületére betenné a nagysikerű Instagram-sztorikat. Felmerül persze a kérdés: minek?
A telefonos alkalmazás után a Facebook asztali böngészős felületén is feltűnt az ismerősök történeteit mutató sáv. Hogy mennyire népszerű, azt rögtön látni fogja.
A Facebook mobilos változatában idén áprilisban jelent meg A történeted nevű "újdonság", úgy tűnik azonban, hogy az asztali böngészős változatba is bele akarják passzírozni.